مطالعات کودکی در دیدار از کتابخانه مجلس

مطالعات کودکی در دیدار از کتابخانه مجلس

صبح امروز نوش آفرین انصاری استاد کتابدارای و اطلاع رسانی و دبیر شورای کتاب کودک به همراه زهره قایینی و محمد هادی محمدی از نویسندگان و مدیران موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان ضمن بازدید از کتابخانه مجلس با آقای رسول جعفریان، ‌ریاست کتابخانه مجلس و چند تن از کتابداران و دست اندرکاران این کتابخانه دیدار داشتند.
پس از نزدیک به ۱۵ سال پژوهش و به پایان رساندن ‌کار پژوهش درباره تاریخ ادبیات کودکان ایران در ۱۰ جلد و انتشار ۷ جلد از آن،‌ اکنون موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان طرح پژوهشی مطالعات کودکی را در دستور کار خود قرار داده است. موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان که در انجام پژوهش های تاریخی خود همواره از منابع کتابخانه مجلس سود جسته است،‌ در این دیدار خواهان استفاده بیشتر از منابع کتابخانه مجلس در بخش نسخ خطی و چاپ سنگی و همچنین برخورداری از تسهیلات بیشتر از خدمات این کتابخانه به ویژه در زمینه مرمت کتاب های قدیمی شد.
در این دیدار خانم نوش آفرین انصاری که از پشتیبانان جدی طرح های پژوهشی موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان است،‌ خواهان تعامل بیشتر موسسه با کتابداران کتابخانه مجلس شدند و آقای جعفریان نیز دستور دادند که تا حد توان کتابداران و مسئولین کتابخانه مجلس پژوهشگران موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان را در این راه مهم یاری رسانند.

راهنما

کانال تلگرام موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان