کاربرد رویکرد رجیو امیلیا در آموزش پیش دبستانی

کاربرد رویکرد رجیو امیلیا در آموزش پیش دبستانی

این راهنمای ساده به دست‌اندرکاران آموزش پیش‌دبستان، دانشجویان و مادران و پدران، در درک آنچه روش رجیو برای موقعیت‌های گوناگون و کودکان آن‌ها دربردارد، کمک می‌کند. این راهنمایی‌ها همچنین برای آن‌ها که علاقه‌مندند بدانند تاثیر هر رویکرد در عمل برای کودکان و محیط به چه شکل خواهد بود، از اهمیت ویژه برخوردارند.

لیندا تورنتون دارای پیشینه‌ای سی ساله در زمینه آموزش و نگهداری از کودکان است. او به عنوان یکی از مدیران گروه ALC، برای مسئولان محلی، مرکز کودکان، مهدکودک‌ها و مدرسه‌های سراسر بریتانیا امکان مشاوره و آموزش را فراهم می‌آورد.

پت برانتون نیز به عنوان یکی دیگر از مدیران مراکز، امکان مشاوره و آموزش مسئولان محلی، مراکز نونهالان، مهدکودک‌ها و مدرسه‌های سراسر بریتانیا را فراهم می‌کند.

کتاب «کاربرد رویکرد رجیو امیلیا در آموزش پیش دبستانی» به همراه کتاب‌های «رویکرد اشتاینر والدورف در آموزش پیش دبستانی»، «به کارگیری رویکرد (های اسکوپ) در سال های پیش دبستان» و «به کارگیری رویکرد مونتسوری در آموزش پیش دبستان» چهار عنوان از کتاب‌های مجموعه «رویکردها و نگرش ها در آموزش و پرورش پیشرو» است که موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان به سفارش مجتمع آموزشی شهید مهدوی منتشر کرده است.

 

راهنما

کانال تلگرام موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان