اِما می خورد

اِما می خورد

دراین کتاب اما غذاهای گوناگونی می‌خورد و کودک مخاطب با نام این غذاها و تصویر آن‌ها آشنا می‌شود. رشد زبانی و رشد شناختی از هدف‌های این کتاب است.

تلفن سفارش: ۸۸۵۵۳۵۲۸

مجموعه کتاب‌های مقوایی اِما

نویسنده - تصویرگر یوتا باوئر، ترجمه زهره قایینی، از مجموعه کتاب‌های «با من بخوان»، ۱۳۹۲.

این مجموعه شامل چهار کتاب درباره کارهای گوناگون خرس کوچولویی است به نام اِما که در قالبی داستانی و زبانی موزون روایت می‌شود.

نویسنده - تصویرگر این کتاب یوتا باوئر برنده جایزه هانس کریستین اندرسن در سال ۲۰۱۰ است. سالی که مترجم این کتاب زهره قایینی رییس هیئت داوران این جایزه بزرگ جهانی بود. باوئر به این وسیله از برنامه با من بخوان در ایران با خبر شد و حق چاپ این ۴ کتاب را به سود اجرای برنامه با من بخوان در مناطق محروم ایران به موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان پیشکش کرده است.

باوئر در نامه ای نوشت: «خوشحالم که اِما به ایران آمده است و با کودکان ایرانی دوست می شود!»

این ۴ کتاب:

  • یک روز با اِما
    این کتاب درباره کنش‌ها و شیرین کاری‌های یک روز اِما از صبح تا شب است. نوزاد و نوپای شما از دیدن تصویرکنش های همسان خود و زبان موزون وشعر گونه آن لذت می‌برد و واژه‌های بسیار می‌آموزد.
  • اِما می‌خندد!
    در این کتاب نوزاد و نوپا با کارهایی که اِما را خوشحال کرده است، آشنا می‌شود. کودک با حس شادی آشنا می‌شود واز خوشحالی اِما شاد می‌شود.
  • اِما گریه می‌کند!
    در این کتاب نوزاد و نوپا با حس غمگین و ناراحت شدن آشنا می‌شود وبا هم‌ذات‌پنداری با شخصیت اصلی به آنچه برای اِما رخ می‌دهد، واکنش نشان می‌دهد.
  • اِما می‌خورد!
    دراین کتاب اِما غذاهای گوناگونی می‌خورد و کودک مخاطب با نام این غذاها و تصویر آن‌ها آشنا می‌شود. رشد زبانی و رشد شناختی از هدف‌های این کتاب است.

کتاب‌های مقوایی چگونه کتاب‌هایی هستند؟

کتاب‌های مقوایی که ورق‌های آن از مقوا ساخته شده‌اند و معمولا بین ۸ تا ۱۰ صفحه دارند، برای استفاده نوزادان و نوپایان مناسب هستند؛ زیرا مادر و پدر بدون ترس از پاره شدن ورق‌ها و خراب شدن کتاب می‌توانند این کتاب‌ها را در دسترس کودک خود بگذارند.

راهنما

کانال تلگرام موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان