کتاب «جادو» اثر تصویرگر برجسته سوئدی منتشر شد

کتاب «جادو» اثر تصویرگر برجسته سوئدی منتشر شد

کتاب «جادو» نوشته آنا هگلوند با ترجمه طاهر جام برسنگ توسط بخش کودک و نوجوان انتشارات موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان (کتاب‌های تاک) منتشر شد.

کتاب «جادو» داستان دختر کوچولوی شجاعی است که به تنهایی و با سلاح تدبیر به جنگ غولی می‌رود که با چشم‌هایش همه چیز را به سنگ تبدیل می‌کند. آنا هگلوند این داستان را با الهام از اثر کلاسیک السا بشکو، نویسنده و تصویرگر سوئدی (۱۸۷۴ – ۱۹۵۳) نوشته و تصویرگری است. آنا هگلوند از تصویرگران پیشرو سوئد است که با بسیاری از نویسندگان سرشناس ادبیات کودکان سوئد مانند باربرو لیندگرن، اولف استارک و گونار لندکویست همکاری کرده است. او کارش را به عنوان تصویرگر از سال ۱۹۸۲ آغاز کرد و تاکنون ۲۰ عنوان کتاب برای کودکان منتشر کرده که بسیاری از آن‌ها به زبان‌های دیگر نیز ترجمه شده است.

آنا هگلوند حق انتشار کتاب «جادو» را به فارسی و مترجم کتاب، طاهر جام برسنگ، حق ترجمه خود را به انتشارات موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان و برنامه با من بخوان اهدا کرده است.

بخش کودک و نوجوان انتشارات موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان (کتاب‌های تاک) کتاب «جادو» را در ۳۰۰۰ نسخه به قیمت ۲۴۰۰۰ تومان منتشر کرده است.

علاقه‌مندان به تهیه کتاب «جادو» می‌توانند با مراجعه به سایت کتاب هدهد به نشانی www.hodhod.com سفارش خود را ثبت کنند. برای خرید حضوری نیز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ و پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ به فروشگاه کتاب هدهد به نشانی تهران، خیابان اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان وفاکیش توحیدی (بیست و سوم)، کوی شایان، پلاک ۲۶، در سمت چپ، تک زنگ مراجعه کنند.

    لینک خرید کتاب «جادو» در سایت کتاب هدهد

 

راهنما

کانال تلگرام موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان