پل‌های پیوند بین دیروز و فردا را اکنون بسازیم

پل‌های پیوند بین دیروز و فردا را اکنون بسازیم

۲۶ خرداد تولد توران میرهادی استاد و کارشناس ادبیات کودکان ایران است. امسال دوستان، یاران و خانواده او در این روز گرد هم آمدند تا به مناسبت تولد این بانوی اندیشه‌مند و روشنگر نهاد گزار بار دیگر از او و همه یاران دیرینش، چه آنان که هنوز در کنارش تلاش می‌کنند و چه آنان که به اجبار از این دیار رفته‌اند، برای همه خدمات و جانفشانی‌های بی‌دریغشان سپاسگزاری کنند.
در این جمع کوچک و دوستانه، یحیی مافی، نوش‌آفرین انصاری یاران همیشه پایدار توران میرهادی او را برای یک عمر تلاش بی‌وقفه برای بهروزی کودکان ستودند. توران اشتیاقی و ثمینه باغچه‌بان از یاران دیرین او نیز در این مراسم حضور داشتند.
زهره قایینی به نمایندگی از موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان در سخنی کوتاه با عنوان: "پل‌های پیوند بین دیروز و فردا را اکنون بسازیم" از همگان دعوت کرد تا موسسه را در بنای موزه آینده ادبیات و فرهنگ کودکان ایران و ساختن فیلم‌هایی درباره بزرگانی همچون میرزا حسن رشدیه، جبار باغچه‌بان، پروین دولت‌آبادی، مهدی آذریزدی، عباس یمینی شریف و ده‌ها تن از شخصیت‌های ارزشمندی که برای بهروزی کودکان این سرزمین گام‌های بزرک برداشته‌اند، یاری رسانند.
 

راهنما

کانال تلگرام موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان