شرکت در گردهمایی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی ایران

شرکت در گردهمایی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی ایران

کتابک، ایرانک و مجموعه آثار موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان ایران در پنجمین گردهمایی سراسری زبان و ادب فارسی معرفی می شوند.

این گردهمایی را انجمن ترویج زبان و ادب فارسی ایران، با همکاری دانشگاه یزد از ۲۴ تا ۲۶ شهریور در شهر یزد برگزار می کند. قرار است فرزانه طاهری، سرپرست کتابخانه تحقیقاتی موسسه و ایرانک، بانک اطلاعات فرهنگ و ادبیات کودکان ایران، در حاشیه گردهمایی، شرکت کنندگان را با کتابک، ایرانک و مجموعه آثار موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان آشنا کند.
در این گردهمایی، اعضای انجمن ترویج زبان و ادب فارسی شرکت می کنند و تازه ‌ترین یافته‌های علمی خود را درباره موضوع های مختلف مربوط ارائه می کنند. موضوع هایی مانند نقش زبان و ادب فارسی در وحدت ملّی ایران، تاریخ‌ادبیات و شیوه‌های نقد ادبی، انواع ادبی، سبك‌ شناسی، كتاب‌شناسی و نسخه ‌شناسی، ادبیات معاصر، ادبیات كودك و نوجوان، ادبیات داستانی و موضوع های گوناگون دیگر. 
گردهمایی های پیشین انجمن ترویج زبان و ادب فارسی، در سال های گذشته در اصفهان، مشهد، تهران و تبریز برگزار شده بود. موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان سال گذشته نیز درگردهمایی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی در تبریز شرکت کرد و به معرفی پروژه هایش پرداخت.
 

راهنما

کانال تلگرام موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان