سه عنوان از کتاب های سوزانه برنر منتشر شد

سه عنوان از کتاب های سوزانه برنر منتشر شد

موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان، سه عنوان از کتاب های سوزانه برنر ، تصویرگر برجسته آلمانی را با ترجمه مریم اخگری منتشر کرد.

کتاب‌های مقوایی «خواهری برای خرگوش کوچولو!»، «شب بخیر خرگوش کوچولو!» و «صبح بخیر خرگوش کوچولو!» سه عنوان کتاب تصویری در ژانر فانتزی ویژه خردسالان است که به تازگی از سوی موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان با خریداری حق انتشار آن از Hanser ناشر اصلی این کتاب، در ایران به چاپ رسیده است.

کتاب «شب بخیر خرگوش کوچولو!» به فرستادن کودکان به رختخواب که یکی از مشکلات رایج خانواده‌ها است، می‌پردازد؛ موقعیتی که هم برای کودک و هم پدر و مادر بسیار تنش‌زاست. در این کتاب، پدر با ترتیب دادن یک بازی، خرگوش کوچولو را به رختخواب می‌برد. خرگوش کوچولو پیش از خواب با پدر اوقات خوشی را می‌گذراند و آرام آرام برای خواب آماده می‌شود.

 

شب بخیر خرگوش کوچولو

 

کتاب «صبح بخیر خرگوش کوچولو!» کتاب دیگری از کتاب های سوزانه برنر داستان خرگوش کوچولویی است که حاضر نیست صبح‌‌ها به راحتی از رختخوابش بیرون بیاید. مامان خرگوشه هر روز با ترتیب دادن بازی قایم باشک، خرگوش کوچولو را کم‌کم برای بیرون آمدن از رختخواب و آغاز روزی خوب آماده می‎کند‌.

 

کتاب های سوزانه برنر

 

در کتاب «خواهری برای خرگوش کوچولو!» خرگوش کوچولو، یک روز پس از برگشتن از کودکستان متوجه می‌شود که صاحب یک خواهر کوچولو شده است. این کتاب به پرسش‌های کودکانی که در موقعیت اینچنینی قرار دارند پاسخ‌های ساده و صریحی می‌دهد.

 

خواهری برای خرگوش کوچولو

 

شیوه برخورد مادر و پدر خرگوش کوچولو و اطمینان دادن به او که با به دنیا آمدن خواهر کوچولویش هنوز هم برای او وقت دارند، برای مخاطبان این داستان آرامش‌بخش است.

مجموعه کتاب‌های مقوایی خرگوش کوچولو از جمله کتاب های سوزانه برنر است که با تصویرهایی با رنگ‌های شاد، درخشان و ریزه‌کاری‌های بسیار، خردسالان را برای ساعت‌ها مجذوب و سرگرم می‌کند. افزون بر این، داستان دیگری نیز در تصویرها در جریان است که کشف آن برای کودکان لذت‌بخش خواهد بود.

موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان در چاپ این سه کتاب از مقوای بهداشتی ایندربرد با کیفیت و استحکام بالا استفاده کرده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید سه عنوان کتاب «خواهری برای خرگوش کوچولو!»، «شب بخیر خرگوش کوچولو!» و «صبح بخیر خرگوش کوچولو!» می‌توانید با شماره ۸۸۵۵۳۵۲۸-۲۱ تماس بگیرید یا به سایت www.hodhod.com مراجعه کنید.

درباره روترات سوزانه برنر

روترات سوزانه برنر، یکی از برجسته‌ترین تصویرگران آلمان است.

او تصویرگری است که آثارش از استانداردهای بصری و مفهومی بالایی برخوردارند، تصویرگری که مخاطبان اغلب خردسال خود را به شدت جدی می‌گیرد.

تصویرهای او کودکانه و صمیمی هستند و به دلیل ریزه‌کاری‌های بسیار، کودک را مدت‌ها درگیر خود می‌کنند. دنیای تصویرهای او دنیای اعجاب و کشف و شهود است؛ دنیایی سرشار از حرکت، فرم، تخیل و زیبایی. پیوند میان نوشتار و تصویرها در کتاب‌های بِرنِر تنگاتنگ است، پیوندی که درک کامل هر یک بدون دیگری میسر نمی‌شود.
برای او واژه‌ها ارزش بسیاری دارند و در به تصویر کشیدن آن‌ها دقت بالایی به خرج می‌دهد. تصویرهای خلاق، ساده، روایت‌گر و نزدیک به دنیای ذهنی کودکان، از ویژگی‌های بارز آثار بِرنِر است.

لینک خرید کتاب‌های خرگوش کوچولو از سایت کتاب هدهد

 

 

 

 

راهنما

کانال تلگرام موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان