کارنامه چهارماهه ی یاری دهندگان مطالعات کودکی

دوستداران فرهنگ و ادبیات کودکان و نوجوانان ایران در چهار ماه گذشته همچون فصل ها و سال های پیش به موضوع پژوهش های دوران کودکی توجه نشان داده و به شکل های گوناگون پژوهشگران موسسه را یاری کرده اند.

از میان کتابخانه ها نام کتابخانه مجلس شورای اسلامی باید دوباره به نیکی یاد شود که در این مدت نیز در ادامه برنامه های  پشتیبانی خود از پژوهش های مطالعات کودکی، پژوهشگران موسسه را همراهی و کمک کرده است.
"دفتر پژوهشهای فرهنگی"، "موسسه مطالعات تاریخ پزشکی، طب اسلامی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی ایران" نیز با اهدای چند کتاب به این موسسه  منابع مورد نیاز پژوهشگران را در برخی موضوع های ویژه تامین کردند . ‌
در این مدت شمار دوستداران تاریخ فرهنگ و زندگی کودکان نیز اندک نبودند . دوستانی که  با اهداء کتاب، سند، عکس و اسباب بازی به کتابخانه تحقیقاتی و آرشیو موزه موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان بر غنای هر چه بیشتر مجموعه های این نهاد افزوده اند. دوستدارانی همچون: آسیه آل احمد، آرمینه قازاریان، سلین هاکوپیان، توران اشتیاقی، افسانه و رخساره اشرفی، گوهر جهانداری، محمد زرقانی، محمدرضا طهماسب پور، لیلا کفاش زاده، فاطمه معزی، نهضت قریشی و دوستانی از اصفهان و بروجن (محترم احمدی، مهتاب پروانیان، صدیقه رحیمی، عصمت و نازنین سنجابی، پوپک عظیم پور، گیتی گودرزی، عصمت مقدس، منیژه واعظین)، ناصرالدین حسن‌زاده و کوروش نوروز مرادی.  
موسسه از حرکت فرهنگی و ارزشمند همه کارشناسان، مسئولان و دوستداران تاریخ فرهنگ و زندگی کودکان قدردانی می‌کند.

راهنما

کانال تلگرام موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان