نشست بهبود سواد خواندن

با فراخوان رئيس آموزش ابتدايى منطقه ٨ آموزش و پرورش تهران، آقاى اربابيان، در روز چهارشنبه ٢٣ فروردين ١٣٨٥، نشستى با حضور مديران و مسئولان و آموزگاران منطقه ٨ آموزش و پرورش تهران با موضوع بهبود سواد خواندن برگزار شد. در اين جلسه محمدهادى محمدى، عاطفه سليانى و ويدا قائينى از موسسه پژوهشى تاريخ ادبيات کودکان و خانم‌ها دباغ و شمس از مروجان کتابخوانى شوراى کتاب کودک و خانه کتابدار کودک و نوجوان شرکت داشتند.
در اين نشست، پس از معرفى شرکت‌کنندگان در جلسه، محمدهادى محمدى نويسنده کتاب‌هاى فارسى‌آموز ادبى ١ و ٢ و واژه‌نامه چيستانى – تصويرى، درباره خواندن و مواد خواندنى خلاق سخن گفت. سپس مروجان کتابخوانى موسسه و شوراى کتاب کودک، تجربه‌هاى خود از کار با مواد خواندنى خلاق براى کودکان را با مديران و آموزگاران شرکت‌کننده در ميان گذاشتند. آن‌گاه آقاى محمدى به پرسش‌هاى حاضران پاسخ دادند. پس از پرسش و پاسخ‌ها، ويژگى‌هاي مواد خواندنى خلاق براي کودکان: فارسى‌آموز ادبى ١ و ٢ و واژه‌نامه چيستانى – تصويرى با اسلايد به شرکت‌کنندگان توضيح داده شد.
در پايان کارگاه، کار با واژه‌نامه چيستانى – تصويرى با مشارکت فعال آموزگاران و مديران منطقه ٨ برگزار شد و شرکت‌کنندگان از نمايشگاه کتاب موسسه پژوهشى تاريخ ادبيات کودکان و نشر چيستا بازديد کردند.

راهنما

کانال تلگرام موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان