بازديد کریستین هولیگر، مدیر مؤسسه سوییسی رسانه‌های کودکان و نوجوانان

بازديد کریستین هولیگر، مدیر مؤسسه سوییسی رسانه‌های کودکان و نوجوانان

کریستین هولیگر، مدیر مؤسسه سوییسی رسانه‌های کودکان و نوجوانان روز ۲۱ اردیبهشت از مؤسسه‌ى پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان، شورای کتاب کودک و خانه کتابدار کودک و نوجوان بازدید کرد. خانم هولیگر که برایبرگزاری کارگاه "لذت خواندن" در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به ایران آمده بود، به دعوت و همراهی زهره قایینی مدیر پژوهشی مؤسسه تاریخ ادبیات کودکان، پس از دیدار از این مؤسسه به شورای کتاب رفت و در جریان روند تهیه فرهنگنامه کودک و نوجوان قرار گرفت.
وی سپس به خانه کتابدار رفت و بخش‌های مختلف آن مانند کتابخانه کودک و نوجوان، کتابخانه تخصصی و اتاق قصه‌ را دید، از کرسی و شب یلدا شنید و با نوروز و چهارشنبه سوری آشنا شد. او در ادامه بازدید خود، با پروژه کتابک که وابسته به مؤسسه تاریخ ادبیات کودکان و در خانه کتابدار مستقر است، آشنا شد و برای همکاری و در اختیار نهادن تجربیات مؤسسه خود در سوییس با این پروژه، اعلام آمادگی کرد.
کریستین هولیگر که خود مدیر مؤسسه‌ای است که نیمی از بودجه آن از سوی دولت دریافت می‌شود، از میزان خدمات و امکانات ارائه شده آن هم از سوی بخش خصوصی و با پشتیبانی مالی افراد نیکوکار شگفت زده شده بود
 

راهنما

کانال تلگرام موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان